از:va.yazdtelecom.ir

پک ویژه برای طراحان و گرافیست ها شامل 407 فونت MJ که در کارهای خود می توانید از این فونت ها بهره ببرید. فونت های MJ از زیباترین فونت های فارسی هستند که برای طراحی گرافیکی کاربرد زیادی دارند. انواع فونت های فارسی فانتزی، فونت های فارسی خشن، فونت فارسی دستخط، فونت فارسی ساده، فونت های زاویه دار و کودکانه در این مجموعه فونت های MJ وجود دارند.

ادامه مطلب

به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب

دانلود تمام pdf های کتب درسی سوم راهنمایی در ادامه مطلب است

ادامه مطلب

از:doostiha.ir

دانلود نسخه نهایی معروف ترین نرم افزار فشرده ساز جهان WinRAR 5.00 Final

به همراه کیجن Keygen برای فعال سازی دائمی

WinRAR 5.00 Final

سرانجام نسخه نهایی برنامه وین رر 5 منتشر شد. WinRAR 5.00 Final نام محصول شرکت RarLab یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

.

ادامه مطلب

از:softgozar.com

توضیحات نرم افزار ESET Smart Security Home Edition 6.0.316.0 Final x86/x64

دانلود نسخه 6 نهایی نرم افزار امنیتی شرکت ای ست (آنتی ویروس + فایروال)

از ابتدای سال 1391 با اعمال محدودیت شرکت ESET برای سایتهایی که نسخه های کرک شده یا Business Edition یا اپدیتهای آفلاین یا سرور آپدیت محصولات این شرکت را ارائه می کنند روند تازه ای برای سافت گذر که پیشتاز چنین سرویسهایی بود شکل گرفت.

این نسخه نیاز به اکتیو ندارد و کرک شده است.

توضیحات نرم افزار ESET NOD32 Antivirus Home Edition 6.0.316.0 Final x86/x64

دانلود نسخه 6 نهایی آنتی ویروس نود 32

از ابتدای سال 1391 با اعمال محدودیت شرکت ESET برای سایتهایی که نسخه های کرک شده یا Business Edition یا اپدیتهای آفلاین یا سرور آپدیت محصولات این شرکت را ارائه می کنند روند تازه ای برای سافت گذر که پیشتاز چنین سرویسهایی بود شکل گرفت.

این نسخه نیاز به اکتیو ندارد و کرک شده است.

ادامه مطلب

از:padvish.ir

حجم فایل: ۱۴۳ مگابایت حجم فایل: ۴.۳ مگابایت

از:va.yazdtelecom.ir

ایجاد و طراحی تصاویر وکتور

Adobe Illustrator CC یکی دیگر از مصولات شرکت مشهور ادوبی است که نسخه ی CC آن منتشر شده است. توسط این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا به طراحی برداری بر روی تصاویر، فایل های تصویری، انیمیشن های فلش و ...  بپردازند. در این نرم افزار از ابزارهای متعددی بهره مند خواهید بود. عملکرد نسخه ی جدید این نرم افزار بسیار سریع تر از نسخه های قبلی است و دارای قابلیت هایی چون ابزار رسم بردار پیشرفته، ابزار تایپ لمسی، بسته بندی فایل و بسیاری ویژگی های جدید دیگر می باشد.

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

Microsoft Windows 8.1 Pro RTM 6.3 Build 9600 Final ویندوز 8.1 موسوم به ویندوز آبــی توسط مایکروسافت با سیل عظیمی از قابلیت های جدید و بالاخره با پشتیبانی از صفحه نمایش های با رزولوشن بالا به طور رسمی معرفی شد. این ویندوز نسخه ی تکامل یافته ی ویندوز 8 می باشد که سال پیش عرضه شد. از مهمترین تغییرات این ویندوز می توان به این نکته اشـاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربـران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه دسکتاپ هدایت میشوند. قابلیت های جدید در ویندوز 8.1 شامل بازگشت دکمه استارت، اینترفیس جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و اپلیکیشن های جدیدی همانند Facebook و Flipboard و قابلیت های سفارشی سازی دیگری خواهد بود. بک گراندها متحرک شده اند و شما می توانید برای لاک اسکرین هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید. اکنون جستجوی Bing Heroes با گرافیک تاثیر برانگیــز برگشته است. جستجوی افراد مشهوری مانند Marilyn Monroe اینترفیسی فــول اسکـرین با عکس ها و مدیاهــای مختلف در کنار نتایج جستجوی سنتی را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. مایکروسافت همچنین همانند اپل تصمیم گرفته است که سیستم عامل را به 200 درصد Scale Up کند و این بدیـــن معنی است که توسعه دهندگان باید اپلیکیشن های خود را برای اینکه تصاویر و متون Crisp دیده شوند آپدیت کنند .

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

قدمت بازی شطرنج به سده ششم میلادی در هند باز می‌گردد. امپراتوری گوپتا این بازی را اختراع‌ کرد و آن را چاتورانگا نامید و به دربار ایران در زمان امپراتوری خسرو انوشیروان ساسانی رساند. شطرنج در ایران نام چَترَنگ را بر خود گرفت. این بازی توسط معامله‌گران ایرانی به اروپا رسید و با فتح امپراتوری ساسانیان توسط عرب‌ها، در اسلام نیز رایج‌شد. در ۲۰ ژوئیهٔ ۱۹۲۴، سازمان بین‌المللی شطرنج جهان (فیده) بنیادگذاری‌شد و به تدریج مسابقات و عناوینی تازه‌ای به وجود آمدند. این بازی در طول جنگ جهانی دوم دچار هرج‌ و مرج شد و پس از جنگ جهانی شکل تازه‌ای به خود گرفت. Pure Chess زیباترین شطرنج سه بعدی برای گوشی های اندروییدی است با افکت های بسیار زیبا اوقات خوشی را برای شما فراهم می کند. یادگیری اصول اولیه از طریق آموزش گام به گام، به چالش کشیدن خود در مسابقات، کنترل کامل نسبت به سطح مهارت و... از ویژگی های این بازی می باشد.

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

اگر به دنبال تغییرات کلی در ظاهر اندروید بوده اید، حتما نام GO Launcher EX را قبلا شنیده اید. این لانچر رایگان است.

به تازگی GO Launcher Dev Team یک لانچر گران قیمت با نام Next Launcher 3D عرضه کرده که می توانید آخرین نسخه آن را دانلود کنید!

از ویژگی های این لانچر گران قیمت (16$) به طور کامل سه بعدی بودن آن است! افکت های خیره کننده آن در اولین برخورد هر کاربری را شیفته خود می کند. پیوستگی سه بعدی قسمت های مختلف آن شگفت آور است! البته این لانچر به دلیل نوپا بودن و چون مدت زیادی از عرضه آن نمی گذرد کمبودهایی دارد که قطعا به زودی در نسخه های بعدی برطرف می شود. پیشنهاد می کنم حتما آن را امتحان کنید

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

موزیلا فایر فاکس یک مرورگر بسیار سریع در بارگزاری صفحات اینترنتی می باشد.هم اکنون در سایت میهن دانلود میتوانید اخرین نسخه این مروگر پرسرعت و محبوب را دریافت نمایید.مرورگر Mozilla Firefox جز پر طرفدار ترین مرورگرهایی است که تا به حال ساخته شده زیرا دارای امکانات و مزیت های بسیار فراروان نسبت به سایر مرورگرهای وب می باشد. این مرورگر از سرعت بسیار زیادی برخوردار است و شما با کمک این مزیت خیلی سریعتر قادر خواهید بود تا سایت ها را لود کنید و زمان کمتری را برای مشاهده یک تصویر صرف نمایید و همچنین در سریعترین زمان ممکن از آخرین اخبار دنیای اینترنت باخبر شوید. در این نسخه جدید همانند گذشته بسیار از نواقص و اشکالاتی که در قسمتهای فنی این مرورگر وجود داشت بر طرف شده و قابلیت هایی بسیار زیاد دیگری از جمله سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، ایجاد تغییرات متعدد در جاوا اسکریپت ها ، افزایش امنیت و … در آن  به چشم می خورد.برای دریافت این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب

                         به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب

چندین منبع

ادامه مطلب

نرم افزار قدرتمند رایت CD و DVD

نرم افزار Nero Burning ROM نرم افزاری حرفه ای جهت رایت سی دی و دی وی دی می باشد.کارائی و سرعت بالا ، امکانات پیشرفته و حرفه ای از جمله ویزگی های این نرم افزار میباشد که کاربران انتخاب میکنند.نرم افزار Nero Burning ROM برای رایت و کپی انواع CD ، DVD و Blu-Ray با بالاترین کیفیت و امنیت حرفه ای ساخته شده است. رایت با تکنولوژی Nero SecurDisc ، به شما امکانات متعددی چون رمزگذاری بر روی سی دی ، اطمینان از خوانا بودن دیسک ها پس از مدتی طولانی و… را فراهم می آورد.کپی سی دی های صوتی ، ساخت Playlist و گالری موزیک های محبوب از دیگر امکانات نرم افزار Nero Burning ROM می باشد. کپی CD ، فیلم های HD روی دیسک های Blu-ray و DVD توسط این نرم افزار با کیفیت بسیار بالا صورت می گیرد. Nero همچنین از فایل های HFS, ISO/HFS hybrid, UDF, PSX, OFAS نیز پشتیبانی می کند.

ادامه مطلب

روزه 3

درس خوندن پسرا و دخترا...

پفک...

دخترا و پسرا سر امتحان

http://www.terol.ir/wp-content/uploads/modaresan-sharif.png

حرف مفت
وقتی ناصر الدین شاه دستگاه تلگراف را به ایران آورد و در تھران نخستین تلگرافخانه افتتاح
شد. مردم به این دستگاه تازه بی اعتماد بودند، برای ھمین، سلطان صاحبقران اجازه داد که
مردم یکی-دو روزی پیام ھای خود را رایگان به شھر ھای دیگر بفرستند. وزیر تلگراف
استدلال کرده بود که ایرانی ھا ضرب المثلی دارند که می گوید "مفت باشد. کوفت باشد".
یعنی ھر چه که مفت باشد مردم از آن استقبال می کنند. ھمین طور ھم شد. مردم کم کم
و با ترس برای فرستادن پیام ھایشان راھی تلگرافخانه شدند. دولت وقت، چند روزی را به
این منوال گذراند و وقتی که تلگرافخانه جا افتاد و دیگر کسی تلگرافخانه را به شعبده و جادو
مرتبط نکرد مخبر الدوله دستور داد بر سردر تلگرافخانه نوشتند:
"از امروز حرف مفت قبول نمی شود."
می گویند "حرف مفت" از آن زمان به زبان فارسی راه پیدا کرد.

نویسنده:آقای امین کاشفی

xc1102r4

شاید ازدواج با گربه، سگ و یا لوازم منزل و ساختمان در دنیا امری غیرقابل قبول و عجیب باشد اما به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها با چنین ازدواج‌هایی انس گرفته‌اند در تازه‌ترین نوع از ازدواج‌های عجیب آمریکایی، یک زن اهل شهر سیاتل با الاغ مورد علاقه خود ازدواج کرده است.

این زن آمریکایی در خصوص این اقدامش گفت که پس از دلدادگی و تجربه بی‌نظیر ۲ ساله‌اش با این حیوان تصمیم گرفت که با او ازدواج کند.

البته این تنها مورد از ازدواج آمریکایی‌ها با حیوانات نیست و چندی پیش نیز یک زن آمریکایی به نام لیندا با سگ خود ازدواج کرد.

منبع :منونت

نویسنده:آقای امین کاشفی

من و بابام و اینترنت (طنز)Reviewed by علیرضا فرجی on Sep 25Rating: 5.0من و بابام و اینترنت (طنز)

 

شنبه
می گویم: استادمان گفته دانشجویی که پست الکترونیکی نداشته باشد دانشجو نیست.
می گوید: استادتان غلط کرده؛ مگر ما دانشجو نبودیم؟!
می گویم: پدر جان! شما که تا سیکل بیشتر درس نخواندید؛ در ثانی من دو ماه است که تمرین ننوشتم!
می گوید: اولا سیکل آن زمان معادل دکترای الان است، دوما پس این دو ماه چه غلطی می کردی؟!
می گویم: هیچ! فقط استادمان تمرین ها را برای دانشجو ها می فرستد، من هم که دانشجو نیستم!

=====================

یک شنبه
پس از مدت ها جروبحث بالاخره پدر جان رضایت داده تا برای من کامپیوتر بخرد!
می گویم: گفتید روی دستگاه مودم هم نصب کنند؟!
می گوید: مودم دیگر چه جانوری است؟!
می گویم: همان جانوری که پست الکترونیکی دارد!
می گوید: آها!!

=====================

دوشنبه
برنامه شوک از تلویزیون پخش می شود، در این برنامه دختر جوانی که عکس های مبتذلی از او در اینترنت منتشر شده در حال گریه کردن است و می گوید که من فقط یک پست الکترونیکی داشتم!
می گوید: می خواهی آبرویمان را ببری؟!
می گویم: من بیجا کنم!
می گوید: پس برو این اینترنت را از توی اون دستگاه در بیار و بریزش توی جوب!

=====================

 

ادامه مطلب

پسرھا:
١- با ماشین میرن به بانک، پارک میکنن، میرن دم دستگاه عابر بانک.
٢- کارت رو داخل دستگاه میذارن.
٣- کد رمز رو میزنن، مبلغ درخواستی رو وارد میکنن.
۴- پول و کارت رو میگیرن و میرن.
دخترھا:
١- با ماشین میرن دم بانک.
٢- در آينه آرايششون رو چک میکنن.
٣- به خودشون عطر میزنن.
۴- احتمالاً موھاشون رو ھم چک میکنن.
۵- در پارک کردن ماشین مشکل پیدا میکنن.
۶- در پارک کردن ماشین خیلی مشکل پیدا میکنن.
٧- بلاخره ماشین رو پارک میکنن.
٨- توی کیفشون دنبال کارتشون میگردن.
٩- کارت رو داخل دستگاه میذارن، کارت توسط ماشین پذيرفته نمیشه.
١٠ - کارت تلفن رو میندازن توی کیفشون.
١١ - دنبال کارت عابربانکشون میگردن.
١٢ - کارت رو وارد دستگاه میکنن.
١٣ - توی کیفشون دنبال تیکه کاغذی که کد رمز رو روش ياداشت کردن میگردن.
١۴ - کد رمز رو وارد میکنن.
٢دقیقه قسمت راھنمای دستگاه رو میخونن. -١۵
١۶ - کنسل میکنن.
١٧ - دوباره کد رمز رو میزنن.
١٨ - کنسل میکنن.
١٩ - شوهرشون رو صدا میزنن که کد صحیح رو براشون وارد کنه.
٢٠ - مبلغ درخواستی رو میزنن.
٢١ - دستگاه ارور (خطا) میده.
٢٢ - مبلغ بیشتری رو درخواست میکنن.
٢٣ - دستگاه ارور (خطا) میده.
٢۴ - بیشترين مبلغ ممکن در خواست میکنن.
٢۵ - انگشتاشون رو برای شانس رو ھم میذارن.
٢۶ - پول رو میگیرن.
٢٧ - برمیگردن به ماشین.
٢٨ - آرايششون رو توی آينه عقب چک میکنن.
٢٩ - توی کیفشون دنبال سويچ ماشین میگردن.
٣٠ - استارت میزنن.
٣١ - پنجاه متر میرن جلو.
٣٢ - ماشین رو نگه میدارن.
٣٣ - دوباره برمیگردن جلوی بانک.
٣۴ - از ماشین پیاده میشن.
٣۵ - کارتشون رو از دستگاه عابر بانک بر میدارن. (حواس نمیذار برای آدم)
٣۶ - سوار ماشین میشن.
٣٧ - کارت رو پرت میکنن روی صندلی کنار راننده.
٣٨ - آرايششون رو توی آينه چک میکنن.

- احتمالاً يه نگاھی ھم به موھاشون میندازن.
۴٠ - مندازن توی خیابون اشتباه.
۴١ - برمیگردن.
۴٢ - میندازن توی خیابون درست.
۴٣ - پنج کیلومتر میرن جلو.
۴۴ - ترمز دستی رو آزاد میکنن. (میگم چرا انقدر يواش میره)

نویسنده:آقای امین کاشفی

 

 اخر ترسوندن وای مردم ازخنده !! (تصویر متحرک) hamechionline.blogfa.com

تهیه کننده :amirhossein azadmanesh

 

ادامه مطلب

 

تهیه کننده : amirhossein azadmanesh

ادامه مطلب

 

حیف نون می ره کربلا،

 

قبر مختار رو بغل می کنه میگه:

 

“دمت گرم! عجب فیلمى بازى کردى!

......

ادامه مطلب

Internet Pollutionمروری بر آمار منتشر‌ شده در زمینه‌ی آلودگی‌های اینترنتی گویای آن است که سرانجام پس از ۱۱ ماه متوالی که تهران به عنوان آلوده‌ترین استان اینترنتی کشور شناخته می‌شد، مردادماه امسال استان یزد در صدر جدول آلوده‌های اینترنتی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایسنا، طی ماه‌های گذشته همواره تعداد شهرهای آلوده اینترنتی در گزارش‌ها کمتر و کمتر شده است و درنهایت کار به جایی رسیده که مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخداد‌های رایانه‌ای (ماهر) این‌گونه اعلام کرده است که مرداد‌ماه سال جاری تنها چهار استان حاوی آدرس‌های ارسال‌کننده بدافزار بوده‌اند که تعداد این آدرس‌ها هم نسبت به گذشته کاهش چشم گیری دا

شته است.

اما نکته‌ جالب این‌که استان تهران این ماه از نظر آلودگی در رتبه‌ دوم قرار گرفته و استان یزد با در اختیار داشتن هفت آدرس ارسال‌کننده بد‌افزار به عنوان آلوده‌ترین استان اینترنتی کشور در این ماه معرفی شده است.

پس از یزد، تهران با داشتن چهار آدرس آلوده در رده‌ی دوم و پس از آن قزوین و استان دیگری که از آن با عنوان ناشناس یاد شده در رده‌ی سوم جدول قرار گرفته‌اند.

هم‌چنین استان مازندران با داشتن یک آدرس ارسال‌کننده بد‌افزار دیگر استانی است که از آن به عنوان آلوده اینترنتی یاد شده است.

تیرماه امسال استان‌های تهران و لرستان به ترتیب با ۳۲ و ۱۶ آدرس آلوده و کرمان با پنج آدرس آلوده به عنوان استان‌هایی که بیشترین و کمترین آلودگی اینترنتی را داشتند.

مرداد‌ماه سال گذشته نیز استان‌های تهران با ۶۵، مازندران با ۲۹ و آذربایجان شرقی با ۱۵ آدرس ارسال‌کننده‌ی بدافزار در صدر جدول آلودگی‌ها قرار داشتند و استان‌های کردستان و اردبیل با یک آدرس در انتهای جدول قرار گرفته بودند.

نویسنده:آقای امین کاشفی

دوشنبه شب فیس‌بوک و توئیتر به مدت ۱۲ ساعت برای برخی کاربران از فیلتر خارج شدند.

 «بعد از ۴ سال ورود به فیس‌بوک  بدون فیلترشکن و vpn؛ فیس‌بوک و توئیتر رفع فیلتر شدند، تبریک به ایرانیان فیس‌بوک  و توئیتر از سیستم فیلترینگ کشور خارج شدند، فیس‌بوک من هنوز رفع فیلتر نشده، گویا فیس‌بوک و توئیتر تنها روی برخی ispها رفع فیلتر شده‌اند، فیس‌بوک آزاد شد روحانی متشکریم…..

این جملات تنها بخشی از توئیت یا پست  کاربران شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و توئیتر در دوشنبه شب بود. زمانی که این دو شبکه اجتماعی برای طولانی‌ترین زمان ممکن در ایران یعنی  به مدت ۱۲ ساعت بدون فیلتر، با استقبال کاربران ایرانی همراه شد.

 Facebookبه گزارش پایگاه خبری فناوری طالاعات برسام و به نقل از دنیای اقتصاد،  در اولین ساعات این اتفاق بسیاری از کاربران با توجه به تجربه‌های مشابه رفع فیلتر برخی سایت‌ها به دلیل اشکال در سیستم فیلترینگ کشور، بر این باور بودند که به زودی مسوولان متوجه این اتفاق می‌شوند و شرایط به حال اول خود باز خواهد گشت. اما با گذشت زمان و طولانی شدن آزادی دسترسی به فیس‌بوک و توئیتر  همه با امیدواری بسیار از تغییر رویکرد دولت نسبت به استفاده از این شبکه‌های اجتماعی سخن گفتند و اینکه دوره جدیدی در فضای مجازی کشور آغاز شده است. اما این امیدواری تنها ۱۲ ساعت  بیشتر طول نکشید چرا که در اولین ساعات کاری روز گذشته  عبدالصمد خرم‌آبادی، دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه  اشکالات فنی را  باعث رفع فیلتر شدن فیس‌بوک اعلام کرد. وی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر از بررسی این موضوع توسط یک گروه فنی خبر داد.

کاربران خوشحال شدند

موضوع رفع فیلتر شدن شبکه‌های اجتماعی پر بیننده‌ای نظیر فیس‌بوک و توئیتر چندسالی است که در محافل مختلف مطرح می‌شود، اما طی چند ماه گذشته و با روی آوردن اعضای کابینه دولت یازدهم به استفاده از این شبکه‌ها این موضوع بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته است. همین شرایط باعث شد که دوشنبه شب و وقتی کاربران به راحتی به سایت‌هایی نظیر فیس‌بوک، توئیتر، یوتیوب و… دسترسی داشتند این موضوع را به نگاه جدید دولت به رفع محدودیت‌های اینترنتی ارتباط بدهند.

حتی  صادق خرازی، مشاور وزیر خارجه در دولت محمد خاتمی، در همان زمان  در صفحه فیس‌بوک خود نوشته بود: فیس‌بوک هم ظاهرا رفع فیلتر شد. جهان تکنولوژی و انفورماتیک مرز نمی‌شناسد و نمی‌شود با مقتضیات زندگی انسان انتزاعی برخورد کرد. آغازی مبارک در فرخنده شب میلاد.  همچنین توماس اردبرینک خبرنگار نیویورک تایمز در تهران در چند توئیت به موضوع رفع فیلتر این دو شبکه پرداخته و نوشته بود که  بدون محدودیت به توئیتر دسترسی دارد.

البته رفع فیلتر این شبکه‌های اجتماعی برای تمامی کاربران در داخل کشور به یک شکل اتفاق نیفتاد؛ چرا که بررسی‌ها و نظرات کاربران در همان ساعات اولیه این رفع فیلتر نشان داد که تنها برخی ISPها امکان استفاده از سایت‌های فیلتر شده را به‌صورت آزادانه به کاربرانشان می‌دهند. در همین رابطه مسوول پشتیبانی یک شرکت اینترنتی در خصوص اینکه آیا حکمی به شرکت‌های اینترنتی مبنی بر رفع فیلتر شدن برخی سایت‌ها به آنها ابلاغ شده یا خیر گفت: در رابطه با رفع فیلترینگ فیس‌بوک چیزی به ما ابلاغ نشده است، اما عده‌ای از کاربرانمان اعلام کردند که به سایت‌هایی نظیر فیس‌بوک دسترسی پیدا کرده‌اند، البته این موضوع در رابطه با تمامی کاربران صادق نبوده است. رفع فیلتر جست و گریخته در فضای مجازی و طولانی شدن زمان این رفع فیلتر این امید را در دل اکثر کاربران به وجود آورد که حضور برخی از  اعضای هیات دولت در فیس‌بوک و نشان دادن مزایای این شبکه‌ها  بالاخره باعث تسلیم دولت نسبت به ایجاد محدودیت در فضای اینترنتی شده است. اما این امید و فضای شاد در شبکه‌های اجتماعی تنها ۱۲ ساعت دوام آورد؛ چرا که بلافاصله و با شروع روز کاری جدید در روز بعد از این اتفاق یعنی روز گذشته  دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه  در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر اعلام کرد که اشکال فنی باعث این اتفاق شده است. عبدالصمد خرم‌آبادی در توضیح بیشتر این اتفاق گفته است:

از دوشنبه شب که متوجه این خبر شدیم دنبال قضیه بودیم و ظاهرا اشکالات فنی در برخی از ISPها به وجود آمده و ما دنبال علت آن هستیم.

وی در ادامه  افزوده بود: به هر حال تخطی شده است که ان‌شاءالله این طور نباشد و قصور باشد. اما طبق ماده ۲۱ قانون جرایم رایانه‌ای حتی قصور هم در اجرای دستورات باعث مسوولیت کیفری برای ارائه‌دهندگان خدمات اینترنت می‌شود. خرم‌آبادی از بررسی این موضوع که این اتفاق از طریق کدام شرکت رخ داده است خبر داده و خاطرنشان کرد: ما دیشب (دوشنبه) حدود ۷ – ۸ شرکت را بررسی کردیم مشکلی نبود، اما مردم گزارش می‌دادند و می‌گفتند مشکل وجود دارد و سایت‌ها هم به این مساله پرداختند. ساعت ۱۲ دیشب شرکت ارتباطات زیرساخت قرار شد علت را بررسی کند.

دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه اظهار کرد: یک گروه فنی هم گذاشتیم که این موضوع را بررسی می‌کند و اگر ببینیم قصوری در این زمینه بوده برخورد می‌کنیم و هنوز مطمئن نیستیم دقیقا مشکل از چه منابعی بوده است. پیش از این اتفاق نیز خرم‌آبادی در واکنش به عضویت اعضای هیات دولت در شبکه‌های اجتماعی با رفع فیلتر شدن این شبکه‌ها مخالفت کرده  و گفته بود که اسرائیلی‌ها فیس‌بوک را بهترین ابزار گسترش صلح به شیوه صهیونیستی می‌دانند و بر این باورند که رویدادهای اجتماعی خاورمیانه با کمک فیس‌بوک به دلخواه آنها پیش رفته است. وی تاکید کرده بود با توجه به گستردگی سایت فیس‌بوک که از میلیاردها مطلب و صفحه مختلف تشکیل شده، تفکیک محتوای مجرمانه از غیرمجرمانه آن عملا امکان‌پذیر نیست.

تلاش برای تغییر نظام فیلترینگ

هنوز هیچ فرد یا ارگان خاصی نمی‌داند که دقیقا چه اتفاقی افتاده که برای یک زمان ۱۲ساعته کاربران داخل کشور توانستند به برخی سایت‌ها بدون محدودیت دسترسی داشته باشند. هرچند  دبیر کمیته تعیین مصادیق آن را یک اشتباه فنی دانسته و تلویحا موضوع را به گردن خدمات‌دهندگان اینترنتی انداخته است. این در حالی است که مسوولیت مستقیم فنی فیلترینگ با شرکت زیرساخت است و اساسا اپراتورها و خدمات‌دهندگان اینترنت در این زمینه دسترسی ندارند.  تاکنون و تا زمان نگارش این گزارش شرکت زیرساخت هیچ واکنش یا اطلاعیه‌ای نسبت به این اتفاق منتشر نکرده است.

فارغ از تمام اتفاقاتی که در ۱۲ ساعت توانست بسیاری از کاربران را شاد و امیدوار کند، رفع فیلتر برخی سایت‌ها و کاهش سیستم فیلترینگ کشور مدت‌ها است بحث روز نهادهای مهمی از جمله شورای‌عالی فضای مجازی قرار گرفته بود. اخوان بهابادی  دبیر این شورا، پیوسته و در نشست‌های مختلف خبری در پاسخ به تغییر سیستم فیلترینگ کشور و از جمله رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک گفته است: اصل وجود شبکه‌های اجتماعی براساس نظر تمام متخصصان امر مورد تایید و موافقت قرار گرفته است؛ چرا که این شبکه‌ها استفاده‌های متعددی دارند. اما باید به این نکته هم توجه داشت که هر یک از آنها توسط گروهی خاص و با اهدافی ویژه طراحی شده‌اند که فیس‌بوک هم از این قاعده مستنثی نیست و هرچند ممکن است در برخی موارد برای عده‌ای فوایدی داشته باشد اما قطعا مضرات خاص خود را هم به دنبال خواهد داشت. رییس مرکز ملی فضای مجازی درعین حال تاکید کرده که  به طور کلی درباره شبکه‌های اجتماعی و نظام پالایش کشور باید بررسی دقیقی صورت بگیرد و در شورای عالی فضای مجازی به صورت عملیاتی روی این موضوع بحث و تصمیم‌گیری شود.

اخوان بهابادی همچنین اواخر تیر ماه سال گذشته از بررسی طرحی خبر داد که در راستای تغییر نظام پالایش و فیلترینگ فعلی اینترنت، کاربران قبل از ورود به اینترنت و استفاده از آن احراز هویت شوند تا امکان تفکیک فیلترینگ برای گروه‌های مختلف مردم وجود داشته باشند. به باور وی یکی از مشکلات فعلی در حوزه فیلترینگ  عدم هوشمندسازی آن است و شورا می‌کوشد تا این مشکل را حل کند.

هر چند با تغییر وزیر ارتباطات و روی کار آمدن محمود واعظی به عنوان وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص تغییراتی در شورای عالی فضای مجازی و مدیریت آن شنیده می‌شود اما به باور اکثر کارشناسان با توجه به فراقوه‌ای بودن شورای‌عالی فضای مجازی، به نظر می‌رسد این شورا می‌تواند نقش تاثیرگذاری روی سیستم فیلترینگ و رفع ضعف‌های آن داشته باشد.

نویسنده:آقای امین کاشفی

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (Iran Telecom 2013) بعنوان بزرگترین رویداد سالیانه حوزه فناوری ارتباطات کشور، از ۴ تا ۷ مهر‌ماه، با حضور پررنگ ایرانسل درمحل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

securedownloadبه گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از روابط عمومی ایرانسل؛ در این نمایشگاه همچون سالهای گذشته، ایرانسل با حضور در سالن اختصاصی ۲۷ و همچنین ۹ غرفه فضای باز، آخرین محصولات وخدمات خود را در قالب تجربه‌ای نوین به نمایش خواهد گذاشت.

در ایران تلکام ۲۰۱۳، محصولات و خدمات متنوع و نوآورانه ایرانسل در قالب عناوین اصلی اپراتور برتر، راهکارهای سازمانی، تجربه زندگی دیجیتال، روش‌های نوین ارتباطی-اطلاع‌رسانی و پرداخت همراه و تجربه‌های جدید در بازار ارتباطات، متناسب با علایق و نیازهای اقشار مختلف بازدیدکننده از این نمایشگاه، به نمایش درمی‌آیند.

همانند سال‌های گذشته و با توجه به درک صحیح و به موقع ایرانسل از نیازهای ارتباطی شرکت‌ها و سازمان‌ها به راهکارهای ارتباطی ویژه سازمانی، بخش راهکارهای سازمانی ایرانسل در قالب یک غرفه مجزا و ویژه به معرفی راه‌حل‌های ایرانسل برای بهبود و مدیریت هزینه‌های ارتباطی، دسترسی مستمر، خدمات مبتنی بر موقعیت، امنیت ارتباطات و نگهداشت اطلاعات و همچنین روشهای پیشرفته آگاهی‌رسانی و تبلیغات می پردازد.

تجربه زندگی دیجیتال نیز از دیگر بخش‌های سالن اختصاصی ایرانسل است که در قالب ارائه موضوعاتی چون نوآوری و نشاط در بازار تلفن همراه، دسترسی به اطلاعات از طریق تلفن همراه، دفتر کار همراه، خدمات پرداخت‌های خرد همراه و نیز ارائه خدمات ویژه مبتنی بر رایانش ابری ایرانسل به علاقه مندان معرفی خواهد شد.

علاوه بر این، روش‌های نوین ارتباطی، اطلاع رسانی و پرداخت در قالب سامانه‌های نوین اطلاع رسانی تعاملی، ایجاد بستر امن ارتباط با شبکه بانکی و پرداخت آنی از طریق تلفن همراه با استفاده از بستر کدهای دستوری (USSD) و نیز تجربه‌های جدید در بازار ارتباطات در قالب عرضه محصولات الکترونیکی، پیاده سازی انواع خدمات مبتنی بر دیتا، بسترسازی تجارت همراه و بومی‌سازی و توسعه زیرساخت‌های مبتنی بر فناوری‌های نوین در سالن اختصاصی ایرانسل در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (Iran Telecom 2013) در معرض نمایش قرار خواهند گرفت.

از سوی دیگر، محصولات و خدمات متنوع جدید ایرانسل از جمله؛ پوشه ایرانسل، نرم افزار کاربردی ایرانسل من، سرویس اعلام دسترسی، سرویس #۷*، صدای جادویی، اینترنت همراه، پیشخوان ایرانسل، آهنگ پیشواز، ویترین، پیامک صوتی، خدمات اطلاعات شهری، باجه ایرانسل و جعبه کمک های تماس، درکنار روش‌های متنوع شارژ، App Store ایرانسل و برگزاری مسابقات پیامکی، طرح‌های تشویقی پاییزه نیز در اختیار بازدیدکنندگان و علاقه‌مند قرار می گیرد.

در طول برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی امسال، به همراه سرویس جدید همکلاسی، سیم‌کارت دانشجویی رایگان ایرانسل نیز مجددا در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت و بخش‌های متنوعی از جمله بخش ویژه تولید کنندگان محتوا، شرکای تجاری، فرصت‌های شغلی و شبکه و سلامت در کنار رومینگ حج نیز به علاقه‌مندان معرفی خواهند شد.

مسابقه بزرگ برنامه نویسی اندرویدی ایرانسل نیز برای نخستین بار در کشور و با همکاری اساتید برجسته دانشگاه امیرکبیر و متخصصان ایرانسل در قالب رقابت‌های نفس‌گیر ۱۲۰ دقیقه‌ای در سالن اختصاصی ایرانسل در چهاردهمین نمایشگاه ایران تلکام برگزار می شود.

در این نمایشگاه، ایرانسل همانند سالهای گذشته غرفه های فضای بازی نیز دایر خواهد کرد و علاقه مندان به ثبت نام وایمکس ایرانسل می توانند با حضور در غرفه مربوطه از تخفیف ۴۰ درصدی ویژه خرید وایمکس از نمایشگاه تلکام ۲۰۱۳ بهره مند شوند.

گفتنی است؛ همزمان با چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (Iran telecom 2013) مراسم قرعه‌کشی و اهدای جایزه ویژه جشنواره تابستان ایرانسل که یک دستگاه خودرو BMW  مدل Z4 می باشد نیز برگزار خواهد شد.

نویسنده:امین کاشفی

شرکت بریتانیایی تسکو با ارائه ارزان قیمت ترین تبلت دنیا وارد جنگ شرکتهای معروف فناوری در فروش تبلت شد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از مهر،  تبلت هفت اینچی با نام هادل ” Hudl ” 119 پوند قیمت دارد اما اگر با طرح ارائه شده توسط شرکت تسکو خریداری شود قیمت آن به ۶۰ پوند می رسد.

Hudl  119این تبلت می تواند رقابت تنگاتنگی را با آمازون، گوگل و اپل راه بیاندازد.

تسکو اعلام کرده است که عرضه این تبلت با هدف کاهش کیفیت و در نتیجه کاهش قیمت نبوده است، این تبلت می تواند با رقبایی که قیمتهای بالاتری دارند رقابت داشته باشد.

هادل دارای حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی چون آی پد می نی و گوگل نکسوس ۷ است و از طریق آن می توان به اینترنت، موسیقی، فیلم و برخی خدمات تلویزیونی برحسب تقاضا دسترسی داشت.

 Tesco-Hudlاز آنجا که شرکت تسکو در اصل یک شرکت خواربار فروشی جهانی است، این تبلت دارای یک دکمه به نام تسکو لانچ است که کاربر از طریق آن می تواند به فروشگاه خواربار فروشی تسکو دسترسی مستقیم داشته باشد و به صورت آنلاین از فروشگاه های زنجیره ای این شرکت خرید کند.

مقامات این شرکت اعلام کرده اند که هادل خانواده هایی را هدف گرفته که توانایی خرید تبلتهایی با قیمتهای بالا ندارند و از فناوریهای کنونی و عقب ماندن از آن وحشت دارند.

این تبلت دارای دوربینهای پشت و جلو ۳ و ۲ مگاپیکسلی است و به کاربر این امکان را می دهد تا از طریق برنامه های ارتباطی با یکدیگر در تماس باشند.

فیل کلارک مدیر اجرایی تسکو در مراسم رونمایی دیروز دوشنبه ۱ مهر ماه که در لندن برگزار شده بود گفت: ما فکر می کنیم اکنون زمان مناسبی است که تسکو به گسترش استفاده از تبلت میان تمام اقشار جامعه کمک کند.

از سه سال پیش با عرضه آی پد توسط شرکت اپل، تبلتها به محبوبیت بسیاری دست یافتند. برخی از تحلیلگران پیش بینی کرده اند که تبلتها تا پایان سال جاری از نظر فروش بر رایانه های سنتی غلبه خواهند کرد.

برخی از تحلیلگران این پرسش را مطرح کرده اند که آیا ارائه گزینه های ارزان تر می تواند محبوبیت آی پد را به خطر بیاندازد یا خیر. از سوی دیگر برخی از مشتریان اعتقاد دارند که به طور قطع گران قیمت تر بودن آی پد نسبت به سایر مدلها نشان از کیفیت آن دارد.

درحال حاضر قیمت هادل از کیندل فایل آمازون بیشتر است ، کیندل فایر آمازون قیمت ۹۹ پوندی دارد اما حافظه آن کمتر و پردازنده آن کند تر بود و دوربین ندارد.

وال‌استریت ژورنال می‌گوید کمپانی اپل در نیمه اول سال ۲۰۱۳ یک مدل جدید از آی‌فون را روانه بازار خواهد کرد. ممکن است اپل برای رقابت با سامسونگ در بازارهای نوظهور، به زودی آی‌فون‌های ارزان‌تری هم تولید کند.

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، تنها پنج ماه از عرضه آی‌فون ۵ می‌گذرد و باز همچون همیشه بازار شایعات و حدس و گمان‌ها درباره آی‌فون بعدی به شدت داغ شده است. روزنامه وال‌استریت ژورنال با انتشار گزارشی اعلام کرده که اپل تولید نسخه جدیدی از گوشی محبوب خود را آغاز کرده که به گفته متخصصان احتمالا تابستان امسال آن را رسما رونمایی خواهد کرد.


گفته می‌شود آی‌فون جدید که احتمالا "آی‌فون ۶" نام خواهد داشت، از نظر شکل و اندازه شبیه آی‌فون ۵ خواهد بود، اما هنوز مشخص نیست که مدل جدید چه مزایایی خواهد داشت که بتواند مشتریان را جذب کند‌، اگرچه همواره در عرضه مدل‌های جدید آی‌فون، دست‌کم توان پردازنده و کیفیت دوربین آن ارتقا می‌یابد.

کمپانی اپل سخت در تلاش است تا با افزایش سرعت خطوط تولید و گسترش همکاری‌ها با شرکای آسیایی خود، حداکثر تا پایان تابستان این محصول جدید را ارائه کند. ارائه محصول در تابستان امسال چندان دور از انتظار نیست؛ اپل از سال ۲۰۰۷ که اولین آی‌فون را ارائه کرد، هر سال یک مدل آی‌فون جدید به بازار فرستاده و همه آنها هم در فصل تابستان یا پاییز ظهور کرده‌اند.

این کمپانی همچنین قصد دارد آی‌فون ارزان‌تری هم تولید کند تا بتواند بخش بزرگ‌تری از بازارهای نوظهور جهان را هم در اختیار بگیرد. هنوز جزئیات بیشتری درباره این طرح اپل منتشر نشده، اما احتمالا طبق روال همیشگی در هفته‌های آتی گمانه‌زنی‌ها و پیش‌بینی‌ها درباره این محصول و آی‌فون ۶ در صدر خبرهای دنیای تکنولوژی خواهد بود. مسئولان اپل سوال‌های خبرنگاران وال‌استریت‌ژورنال درباره این موضوع را بی‌پاسخ گذاشته‌اند.

ارائه گوشی‌های ارزان اندرویدی در بازارهای نوظهور و گسترش نفوذ سامسونگ، از رقبای اصلی اپل در این بازارها، به خصوص در آسیا و آفریقای جنوبی، از جمله مواردی است که نگرانی مدیران این کمپانی را برانگیخته و آنها می‌خواهند با طرح جدید خود شرایط را تغییر دهند تا در قیمت‌های پایین‌تر هم توان رقابت با گوشی‌های متنوع اندرویدی را داشته باشند.

تیم کوک، مدیرعامل اپل، هرگز به سوالات خبرنگاران و متخصصان پیرامون چنین طرحی پاسخ نداده و تنها گفته که اپل هرگز محصولی که عالی و خیره‌کننده نباشد تولید نخواهد کرد.

البته اپل در برنامه‌های درازمدت خود، قصد دارد طرح‌های بلندپروازانه‌ای همچون گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش انعطاف‌پذیر و ساعت‌های مچی هوشمند (iWatch) را هم اجرا کند، اما تحلیلگران می‌گویند تا عرضه رسمی این "محصولات انقلابی" به بازار احتمالا زمان زیادی باقی مانده است.

گفته می‌شود نسخه جدیدی از سیستم‌عامل اپل هم به زودی ارائه خواهد شد. کاربران آی‌فون و آی‌پد احتمالا باید بار دیگر منتظر تغییرات اساسی و قابلیت‌های جدید در iOS 7 باشند.

دانلود جدیدترین و کامل‌ترین مجموعه‌ی درایور انواع کارت‌های گرافیک ان ویدیا جیفورس برای ویندوزهای 32 بیتی و 64 بیتی و لپ‌تاپ‌ها

 

سافت گذر می خواهد برای کاربران خود درایور قرار دهد. باید جامعیت و کاملیت را در نظر داشته باشد. باید نام درایورها را طوری قرار دهد که هر کاربر بتواند درایور مورد نظرش را پیدا کند و سردرگم نشود.

 

از درایورهای کارت گرافیک GeForce شروع کردیم.

وقت گذاشتیم و کاملترین مجموعه درایورهای کارتهای گرافیک GeForce را با استخراج تک تک فایل ها از سایت nVIDIA لیست کرده و به شما ارائه می کنیم.

 

ویژگیهای این مجموعه:

- کلیه درایورهای سری‌های مختلف 4، 5، 6، 7، 8، 9، 100، 200، 300، 400 و 500 و 600 و 700 قرار داده شده است.

- درایورها به تفکیک ویندوزهای 32 بیتی و 64 بیتی قرار داده شده است.

- نسخه‌ی دقیق هر درایور ذکر شده است.

- درایورهای همنام حذف شده است.

- از درایورهای دوتایی جدیدترین ها قرار داده شده است.

- بهترین درایور برای هر سری قرار داده شده است.

- کلیه درایورها مربوط به ویندوزهای 98 و ME و 2000 و XP و 2003 و Media Center و Vista و 7 و 8 و 8.1 قرار داده شده است.

- حجم هر درایور ذکر شده است.

- درایورهای مخصوص کارت‌های گرافیک لپ‌تاپ‌ها نیز قرار داده شده است.

ابتدا به این آدرس بروید و از مدل کارت گرافیک خود آگاه شوید ، سپس سری کارت گرافیک را پیدا کنید
Control Panel>System>Hardware>Device Manager>Display Adapters

روش فهمیدن سری کارت گرافیک با چند مثال(برای سیستمهای معمولی یا Desktop):

GeForce 500 Series
GeForce GTX 590, GeForce GTX 580, GeForce GTX 570, GeForce GTX 560 Ti, GeForce GTX 560, GeForce GTX 550 Ti, GeForce GT 545, GeForce GT 530, GeForce GT 520

GeForce 400 Series
GeForce GTX 480, GeForce GTX 470, GeForce GTX 465, GeForce GTX 460 SE v2, GeForce GTX 460 SE, GeForce GTX 460, GeForce GTS 450, GeForce GT 440, GeForce GT 430, GeForce GT 420, GeForce 405

GeForce 300 Series
GeForce GT 340, GeForce GT 330, GeForce GT 320, GeForce 315, GeForce 310

GeForce 200 Series
GeForce GTX 295, GeForce GTX 285, GeForce GTX 280, GeForce GTX 275, GeForce GTX 260, GeForce GTS 250, GeForce GTS 240, GeForce GT 230, GeForce GT 240, GeForce GT 220, GeForce G210, GeForce 210, GeForce 205

GeForce 100 Series
GeForce GT 140, GeForce GT 130, GeForce GT 120, GeForce G100

GeForce 9 Series
GeForce 9800 GX2, GeForce 9800 GTX/GTX+, GeForce 9800 GT, GeForce 9600 GT, GeForce 9600 GSO, GeForce 9600 GSO 512, GeForce 9600 GS, GeForce 9500 GT, GeForce 9500 GS, GeForce 9400 GT, GeForce 9400, GeForce 9300 GS, GeForce 9300 GE, GeForce 9300 SE, GeForce 9300, GeForce 9200, GeForce 9100

GeForce 8 Series
GeForce 8800 Ultra, GeForce 8800 GTX, GeForce 8800 GTS 512, GeForce 8800 GTS, GeForce 8800 GT, GeForce 8800 GS, GeForce 8600 GTS, GeForce 8600 GT, GeForce 8600 GS, GeForce 8500 GT, GeForce 8400 GS, GeForce 8400 SE, GeForce 8400, GeForce 8300 GS, GeForce 8300, GeForce 8200, GeForce 8200 /nForce 730a, GeForce 8100 /nForce 720a

GeForce 7 Series
GeForce 7025 / NVIDIA nForce 630a, GeForce 7050 PV / NVIDIA nForce 630a, GeForce 7050 / NVIDIA nForce 610i, GeForce 7050 / NVIDIA nForce 630i, GeForce 7100 / NVIDIA nForce 630i, GeForce 7100 / NVIDIA nForce 620i, GeForce 7100 GS, GeForce 7150 / NVIDIA nForce 630i, GeForce 7300 SE / 7200 GS, GeForce 7300 LE, GeForce 7300 GS, GeForce 7300 GT, GeForce 7350 LE, GeForce 7500 LE, GeForce 7550 LE, GeForce 7600 LE, GeForce 7600 GS, GeForce 7600 GT, GeForce 7650 GS, GeForce 7800 GS, GeForce 7800 GTX, GeForce 7800 SLI, GeForce 7900 GS, GeForce 7900 GT/GTO, GeForce 7900 GTX, GeForce 7950 GT, GeForce 7950 GX2

GeForce 6 Series
GeForce 6100, GeForce 6100 nForce 400, GeForce 6100 nForce 405, GeForce 6100 nForce 420, GeForce 6150, GeForce 6150 LE, GeForce 6150LE / Quadro NVS 210S, GeForce 6150SE nForce 430, GeForce 6200, GeForce 6200 A-LE, GeForce 6200 LE, GeForce 6200 TurboCache(TM), GeForce 6200SE TurboCache(TM), GeForce 6250, GeForce 6500, GeForce 6600, GeForce 6600 GT, GeForce 6600 LE, GeForce 6600 VE, GeForce 6610 XL, GeForce 6700 XL, GeForce 6800, GeForce 6800 GS, GeForce 6800 GS/XT, GeForce 6800 GT, GeForce 6800 LE, GeForce 6800 Ultra, GeForce 6800 XE, GeForce 6800 XT 

 


روش فهمیدن سری کارت گرافیک با چند مثال(برای Laptop):

GeForce 500M Series (Notebooks)
GeForce GTX 580M, GeForce GTX 570M, GeForce GTX 560M, GeForce GT 555M, GeForce GT 550M, GeForce GT 540M, GeForce GT 525M, GeForce GT 520M, GeForce GT 520MX

GeForce 400M Series (Notebooks)
GeForce GTX 485M, GeForce GTX 480M, GeForce GTX 470M, GeForce GTX 460M, GeForce GT 445M, GeForce GT 435M, GeForce GT 425M, GeForce GT 420M, GeForce GT 415M, GeForce 410M

GeForce 300M Series (Notebooks)
GeForce GTS 360M, GeForce GTS 350M, GeForce GT 335M, GeForce GT 330M, GeForce GT 325M, GeForce GT 320M, GeForce 320M, GeForce 315M, GeForce 310M, GeForce 305M

GeForce 200M Series (Notebooks)
GeForce GTX 285M, GeForce GTX 280M, GeForce GTX 260M, GeForce GTS 260M, GeForce GTS 250M, GeForce GT 240M, GeForce GT 230M, GeForce GT 220M, GeForce G210M

GeForce 100M Series (Notebooks)
GeForce GTS 160M, GeForce GT 130M, GeForce GT 120M, GeForce G 110M, GeForce G 105M, GeForce G 103M, GeForce G 102M

GeForce 9M Series (Notebooks)
GeForce 9800M GTX, GeForce 9800M GTS, GeForce 9800M GT, GeForce 9800M GS, GeForce 9700M GTS, GeForce 9700M GT, GeForce 9650M GT, GeForce 9650M GS, GeForce 9600M GT, GeForce 9600M GS, GeForce 9500M GS, GeForce 9500M G, GeForce 9400M G, GeForce 9400M, GeForce 9300M GS, GeForce 9300M G, GeForce 9200M GS, GeForce 9100M G

GeForce 8M Series (Notebooks)
GeForce 8800M GTX, GeForce 8800M GTS, GeForce 8800M GS, GeForce 8700M GT, GeForce 8600M GT, GeForce 8600M GS, GeForce 8400M GT, GeForce 8400M GS, GeForce 8400M G, GeForce 8200M G, GeForce 8200M

 

درایورهایی که بروز می‌شوند با عبارت "به روز شده" مشخص می‌شوند.

 

نکات:

1- لینک ها به صورت مستقیم از سایت سافت گذر داده شده است.

2- در صورت به روز شدن درایورها، درایورهای جدید جایگزین می شود.

3- این مجموعه به این تمیزی حتی در سایت nVIDIA تفکیک نشده است.

4- حجم فایلها بعضا در سایت nVIDIA‌ اشتباه بود که اصلاح شده است.

5- اگر درایوری برای ویندوزی موجود نیست مشخص می شود که شرکت nVIDIA برای آن کارت گرافیک تحت یک ویندوز خاص درایور تولید نکرده است. (مثلا درایور کارتهای سری 4 برای ویندوز ویستا)

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

از:va.yazdtelecom.ir

FIFA 14 عنوانی است که به جرات می توان آن را بهترین بازی در تاریخ عناوین ورزشی نامید. اضافه شدن حتی گمنام ترین بازیکنان آن هم از لیگ های دسته ی ۳ بعضی از کشور ها، تغییراتی بزرگ در تماشاچیان و استادیوم ها همگی دست به دست هم خواهند داد تا تجربه ی FIFA 14 به اوج خود برسد. ویژگی های 'Pro Shot', 'Teammate Intelligence' و 'Variable Dribble Touches' جزو ویژگی های جدیدی هستند که امسال EA در بازاریابی خود برای این عنوان مانور بسیاری بر روی آن داده است. کلید موفقیت FIFA در امسال احساس نشاط و هیجان از به ثمر رساندن گل های عالی است، شما دیگر با بازیکنانتان فقط یک شوت ساده برای به ثمر رساندن گل نخواهید زد، بلکه خودتان را در هنگام شوت زدن به جای بازیکن فرض خواهید کرد که باید فرصت مناسب و یک شوت مطمئن برای تبدیل شدن به گل را خودتان بسازید.

ادامه مطلب

از:

نرم افزار MiPONY ۲٫۱٫۰ ابزاری رایگان است که  قادر است بسیاری از محدودیت‌های سایتهای به اشتراک گذاری فایلها را دور زده  و به آسانی از ۶۶ سایت مختلف اشتراک گذاری فایل ؛ فایلهای مورد نیاز خود  را با سرعت بالا دریافت نمایید !

ادامه مطلب

Pro Evolution Soccer 2014سری بازی های PES که یکی از کاملترین بازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است.بازی بسیار زیبایی که برای علاقه مندان به فوتبال هر ساله نسخه ی جدید منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیلی تر و مسلماً تغییرات وسیع تر برای رقابت با بازی FIFA نسبت به نسخه های قدیمی صورت میگیرد.در نسخه ی جدید بازی Pro Evolution Soccer به عنوان PES 2014 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشود و میتوان گفت نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهتر و مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دقت کافی انجام شده است.

pro evolution soccer

ادامه مطلب